Wymiana, zwroty i reklamacje

W naszym dziecięcym butiku online możesz wymienić, zwrócić i zareklamować zakupione produkty. Produkty z kategorii Organizery do przechowywania, Dodatki do pokoju dziecięcego, Worki, Torby oraz Ozdoby do włosów nie podlegają zwrotom, wymianom, reklamacji. Pamiętaj tylko, aby wypełnić wszystkie warunki, które opisaliśmy poniżej.
Zarówno przy wymianie, zwrocie czy reklamacji produkty muszą posiadać oryginalne metki, a tym samym nie mogą wykazywać śladów użytkowania. Produkty przyjmujemy na adres:
Sklepy Internetowe
Od Niemowlaka do Starszaka
oraz Bella Donna
ul. 11 Listopada 13
28-300 Jędrzejów
Zwrot
- do paczki ze zwracanymi produktami dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu,
- nie przyjmujemy paczek za pobraniem i nadanych do paczkomatu,
- koszt przesyłki w przypadku zwrotu ponosi kupujący.
Wymiana
- produkt możesz wymienić tylko na ten sam, lecz w innym rozmiarze,
- do paczki dołącz wypełniony formularz wymiany oraz dowód zakupu,
- nie przyjmujemy paczek za pobraniem i nadanych do paczkomatu,
- koszt przesyłki w przypadku wymiany ponosi kupujący.
Reklamacja
- dotyczy ona produktów, które dotarły do Klienta już uszkodzone,
- dołącz wypełniony formularz reklamacji oraz dowód zakupu,
- nie przyjmujemy paczek za pobraniem i nadanych do paczkomatu,
- koszt przesyłki w przypadku zatwierdzonej przez nas reklamacji zwracamy na konto klienta (w kwocie równowartej najniższej możliwej wysyłce w danej firmie kurierskiej).
Produkty z kategorii wózki dla dzieci, foteliki, krzesełka, łóżeczka turystyczne, chodziki i huśtawki nie podlegają zwrotowi.
Reklamacje tych produktów proszę natomiast zgłaszać bezpośrednio do dystrybutora danej marki na terenie kraju:
4baby
4 Baby Sp. z o.o.
Kasprowicza 72
20-232 Lublin
Euro Cart, Easy Go
Euro-Cart Sp. z o.o.
1 Maja 21
42-217 Częstochowa
Dodo, Matpol, Roma bis, Top Kids, Renolux
Satya
Południowa 30
62-064 Plewiska
Wszystkie firmy, oprócz Euro Cart, Easy Go oferują klientom serwis door to door.